Zarówno kiedyś pracując w młodzieżą w różnych instytucjach, jak i teraz pracując z dorosłymi klientami moja współpraca z nimi oparta jest na relacji. Stawiam na nieskrępowaną atmosferę, w której można być absolutnie sobą, poczucie humoru i dystans, a także na bliską, partnerską współpracę z moimi uczniami.
Nieustannie dodaję im wiary w siebie, w nadziei, że będzie ona towarzyszyła moim klientom w sytuacjach, w których muszą używać angielskiego.
ANGIELSKI NA WICHROWYM WZGÓRZU to zajęcia dla osób, które:
- są zmotywowane i nie boją się wyzwań
- chcą nauczyć posługiwać się językiem angielskim i osiągnąć konkretne umiejętności językowe
- zdają sobie sprawę, że nauka języka obcego to również praca własna w domu
- chcą dobrze się bawić w czasie nauki
KOGO UCZĘ
- osoby dorosłe w każdym wieku, na każdym poziomie zaawansowania, również te, które chcą rozpocząć swoją przygodę z językiem angielskim i wcześniej nie uczyły się go
- osoby dorosłe, które znają język, ale z różnych względów potrzebują go odświeżyć
- osoby dorosłe na poziomie zaawansowanym chcące doskonalić swoje umiejętności
- starszą młodzież chcącą rozwijać swoje umiejętności językowe
JAK PRACUJĘ I Z CZEGO KORZYSTAM
- uwielbiam używać gier i zabaw językowych, zarówno leksykalnych czy gramatycznych, a moi uczniowie nie mogą się nadziwić, skąd co chwilę biorę nowe gry 😀
- dostosowuję zajęcia do zainteresowań i potrzeb klientów
- niezwykle cenię sobie karty konwersacyjne i możliwość wykorzystywania ich na różne sposoby i których pokaźny stos widać w gabinecie 😀
- daję garść porad na temat tego, jak się uczyć, czego się uczyć oraz z czego się uczyć
- słynę z rozdawania nagród w postaci naklejek 😀
- prowadzę zajęcia w języku angielskim, ale nie wykluczam używania języka polskiego, jeśli uznam, że jego użycie jest zasadne i może przynieść korzyść
- pomagam rozwijać wszystkie kompetencje językowe – mówienia, słuchania, pisania, czytania
- pomagam opanować gramatykę i poszerzyć słownictwo
- tworzę własne materiały
- korzystam z podręczników różnych wydawnictw
- przywiązuję dużą wagę do wymowy, w czasie lekcji korzystamy z moich autorskich kart KONIEC Z POLINGLISZEM
- nieustannie rozbrajam barierę językową
- mówienie, mówienie, mówienie – przede wszystkim komunikacja i przełamywanie bariery językowej – nawet na podstawowych poziomach poprzez dostosowanie ćwiczeń komunikacyjnych, uważam, że nawet zwyczajne rozmowy o sprawach codziennych bardzo usprawniają umiejętności komunikacyjne
- słuchanie – oparte na materiałach autentycznych, pochodzących z anglojęzycznych programów – BBC, NBC, Ted Talks, 6 Minute English
- czytanie – również oparte na artykułach z prasy zagranicznej
- pisanie – teksty użytkowe, przydatne w pracy







CZEGO ODE MNIE NIE USŁYSZYCIE
- „Nauka języka ma być przyjemnością” – tak, ale nie tylko. Nauka języka to ciężka i regularna praca własna, bez której nie można mówić o progresie, a żeby go osiągnąć nie zawsze robi się rzeczy, które są przyjemne. Jak to w życiu.
- „Podręczniki są passé, nie uczą „żywego języka”, nauka bez podręczników, tylko „żywy angielski”.” A przepraszam, w podręcznikach jest martwy angielski? Ja całe życie uczyłam się z podręczników i uważam, że nic mi nie jest.
- „Gramatyka jest niepotrzebna, nie trzeba uczyć się gramatyki, żeby się komunikować.” Aha, i kiedy mówić w język polski też nie używać gramatyka? Ok.
- „Przeniosę Cię magicznie poziom lub dwa wyżej w 4 miesiące.” Nie. Nie jestem w stanie powiedzieć kiedy wejdziesz na wyższy level, ale mogę powiedzieć, że będziesz widzieć swój rozwój.